سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایان نامه و مقاله

 

موضوع :

دانلود نمونه سوالات تستی مدیریت سرمایه گذاری و ریسک با پاسخنامه (سری دوم)

نمونه سوال مدیریت سرمایه گذاری و ریسک


 

دسته: مدیریت مالی (کارشناسی ارشد و دکتری)

فرمت: pdf

تعداد صفحات: 20 صفحه

مدیریت سرمایه گذاری و ریسک به عنوان یکی از مباحث آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مالی می باشد. این فایل شامل سری دوم نمونه سوالات در زمینه مدیریت سرمایه گذاری و ریسک با پاسخنامه در 20 صفحه است که همه بخشهای درس مبانی سرمایه گذاری و ریسک را شامل میشود. از جمله این بخشها می توان به نمونه سوالات در زمینه بازارهای مالی، ریسک و بازده ، مدل قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای، مدلهای عاملی، مدل قیمت گذاری آربیتراژ، اوراق مشتقه( قراردادهای آتی و اختیار معامله) و بورس اوراق بهادار اشاره نمود.



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط محمد جواد

موضوع :

مقاله ترجمه شده بازده سهام قیمت گذاری شده در بازارهای نوظهور

ترجمه مقاله بازده سهام در بازارهای نوین


فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

Pricing emerging market stock returns عنوان انگلیسی

عنوان فارسی: مقاله ترجمه شده بازده سهام قیمت گذاری شده در بازارهای نوظهور

دسته: حسابداری- مدیریت مالی- اقتصاد

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13

شامل فایل اصلی و فایل ترجمه شده

چکیده

این مقاله چگونگی تاثیرگذاری مدل های جهانی بر قیمت گذاری متقابل بازده سهام در بازارهای نوظهوردر سالهای اخیر رامورد بررسی قرار می دهد. ما از آزمون کان استفاده کردیم.نتایج ما نشان می دهد که مدلهای شرطی و عوامل ارزی عملکرد بهتری نسبت به مدلهای غیر شرطی و مدلهای تک عاملی داشته و تفاوت هایی درمدلها در مجموعه دو دوره از داده های ما وجود دارد. پیامد مهم این مقاله برای سرمایه گذاران بین المللی این است که هیچ یک از نتایج ما هنگامی که ما به صورت نادرست به تخصیص مدل وهمچنین استفاده از مدلهای جایگزین که خصوصا برای تکمیل مدلCAPM استفاده می کنیم ،اهمیت ندارد .

کلمات کلیدی: بازارهای نوظهور، قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای

 



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط محمد جواد

 

موضوع :

ترجمه مقاله اقلام تعهدی و عملکرد بازده سهام بر اساس فعالیت های تامین مالی خارجی

ترجمه مقاله اهمیت بازده سهام برپایه تامینات مالی خارجی


فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

دسته: حسابداری- مدیریت مالی

فرمت: word

تعداد صفحات ترجمه شده: 29

این مجموعه شامل فایل اصلی و فایل ترجمه شده می باشد.

چکیده

دراین این مقاله ارتباط بین تامین مالی نابهنجار خارجی و اقلام تعهدی نابهنجار به وسیله تمرکز جداگانه بر روی اقلام تعهدی سرمایه در گردش و اقلام تعهدی بلند مدت مورد بررسی قرار گرفت. ما فهمیدیم که تامین مالی خارجی و اقلام تعهدی پرتفوی کاهش خطر، نه تنه امولد بازده بالاتری است بلکه همچنین فرصتهای آماری آربیتراژی را تشکیل می دهد.تجزیه و تحلیل سطح پرتفولیو و سطح شرکتها از طریق رگرسیون مقطعی نشان می دهد که توانایی معیارهای تامین مالی خارجی در پیش­بینی بازده سهام همچنان پس ازکنترل اقلام تعهدی سرمایه در گردش به قوت خود باقیست . به هر حال این توانایی با کنترل اقلام تعهدی بلند مدت به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. نتایج ما با شکست سرمایه گذاران برای تشخیص سرمایه گذاری بیش از حد مرتبط با فعالیت و یا مدیریت فرصت طلبانه عایدی ها مطابقت دارد.

 

کلمات کلیدی: فعالیتهای تامین مالی خارجی، اقلام تعهدی، بازده سهام.

مقدمه:

بسیاری از مطالعات انجام شده بیانگر رابطه منفی بین فعالیتهای تامین مالی شرکتها و بازده سهام در آینده است که اصطلاحاً تامین مالی نابهنجار نامیده می شود. فعالیتهای افزایش (توزیع)سرمایه با کم(زیاد)شدن بازده در آینده همراه است. این رابطه طیف گسترده ای از فعالیت های تامین مالی خارجی و حتی کل فعالیتهای تامین مالی را تشکیل می دهد. در ارتباط با این مطالعات، مستندات پژوهشی زیادی نیز وجود دارد که بیانگر رابطه منفی میان سطح اقلام تعهدی حسابداری و بازده سهام در آینده است که اصطلاحاً اقلام تعهدی نابهنجار نامیده می شود: شرکتها همراه افزایش(کاهش) اقلام تعهدی ،بازده کمتر(بیشتری)را تجربه می کنند.این ارتباط شامل اقلام تعهدی سرمایه در گردش و اقلام بلندمدت و کل اقلام تعهدی می باشد. مطالعات اخیر توسط کوهن (2006)، ، ریچاردسون و اسلوان (2008) ، و وانگ (2010) و ریچاردسون و اسلوان (2003) بیانگرارائه تلاشی سیستماتیک برای بررسی ارتباط بین این نابهنجاری در بازار است.

 



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط محمد جواد

موضوع :

مقاله ترجمه شده رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای

ترجمه مقالهاستراتژیهای  رهبری تحول آفرین و بازار گرا

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار

Transformational leadership and market orientation: Implications for the implementation of competitive strategies and business unit performance عنوان انگلیسی مقاله:

مقاله ترجمه شده رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار

دسته: مدیریت

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17

 

چکیده

براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت، بویژه دیدگاه مبتنی بر شایستگی و داشتن صلاحیت در ایجاد استراتژی، مولفین یک مدل کامل از منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکرد شرکت را توسعه داده و مورد بررسی قرار داده اند. اصل موضوع مدل رهبری تحول آفرین و بازارگرایی برای مدیریت به ترتیب مبتنی بر شایستگی مدیریتی و شایستگی تحول آفرینی می باشند. این شایستگی ها باید به بازار هدایت شوند و از طریق استراتژی های رقابتی مانند استراتژی های تمایز در نوآوری، تمایز در فعالیتهای بازاریابی و رهبری هزینه به مزیت های رقابتی تبدیل شوند. در حقیقت این مزیتهای رقابتی به ایجاد ماتریس عملکردی متفاوت شرکتها به صورت کارایی و اثربخشی کمک می کنند. مولفین بعضی از مفهوم های استراتژی رقابتی را با استفاده از یک دیدگاه مبتنی بر منابع (شایستگی و صلاحیت ) همراه با مفهوم های مدیریتی مورد بحث قرار می دهند.

کلمات کلیدی: جهت گیری بازار، دیدگاه مبتنی بر منابع، دیدگاه مبتنی بر شایستگی، مزایای موقعیتی، رهبری تحول آفرین، استراتژی رقابتی



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط محمد جواد

موضوع :

تعریف سیستم عامل کامپیوتری

مقاله تعریف  سیستم عامل کامپیوتری


فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

تعریف سیستم عامل

مجموعه ای از برنامه ها را که موجب راه اندازی و استفاده از کامپیوتر می شوند " سیستم عامل " گویند.

سیستم عامل بدون شک مهمترین نرم افزار در کامپیوتر است . پس از روشن کردن کامپیوتر اولین نرم افزاری که مشاهده می گردد سیستم عامل بوده و آخرین نرم افزاری که قبل از خاموش کردن کامپیوتر مشاهده خواهد شد، نیز سیستم عامل است . سیستم عامل نرم افزاری است که امکان اجرای تمامی برنامه های کامپیوتری را فراهم می آورد. سیستم عامل با سازماندهی ، مدیریت و کنترل منابع سخت افزاری امکان استفاده بهینه و هدفمند آنها را فراهم می آورد . سیستم عامل فلسفه بودن سخت افزار را بدرستی تفسیر و در این راستا امکانات متعدد و ضروری جهت حیات سایر برنامه های کامپیوتری را فراهم می آورد

دلایل ایجاد سیستم‌عامل

یک سیستم کامپیوتری پیشرفته از یک یا چند پردازنده، مقداری حافظه اصلی، دیسک‌ها، چاپگرها، صفحه‌کلید، صفحه‌نمایش، واسط‌های شبکه‌ای و دیگر دستگاه‌های ورودی و خروجی تشکیل شده‌است. اگر سیستم یکپارچه‌ای برای مدیریت این منابع وجود نداشته باشد، هر برنامه باید به تنهایی این کار را انجام دهد. سیستم‌عامل یک لایه نرم‌افزاری فراهم می‌کند که وظیفه مدیریت منابع سیستم را از دوش برنامه‌های کاربردی رهانیده و کار برنامه‌نویسی را ساده‌تر می‌نماید. که با توجه به نسخه‌های جدید سیستم عامل‌ها که به دلیل بهره مندی از تکنولوژی گرافیک و امکان استفاده از ماوس، امکان استفاده ساده و آسان را برای کاربران مبتدی فراهم نموده‌است. در حقیقت سیستم‌عامل واسط بین سخت‌افزار رایانه و کاربر می‌باشد.



 جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


ارسال شده در توسط محمد جواد
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >